Stichting de Kunsterij

Klik HIER om terug te keren naar de standaard website

Bijdrage

Om onze stichting draaiende te houden wordt de deelnemers om een bijdrage gevraagd.
Onze (introductie)prijs bedraagt 10 euro per workshop. Deze prijs is inclusief materiaalkosten en koffie/thee (tenzij anders vermeld!)

Voor de geheugentraining en de wandelgroep wordt een bijdrage van 2 euro gevraagd. Deze prijs is inclusief koffie/thee.

AANBIEDING: 4x een workshop voor 25 euro!!!

Wij raden de deelnemers aan te kijken of een deel van gemaakte kosten vergoed kan worden (denk aan de meedoen- regeling of extra bijdrage chronisch zieken). Voor advies en inschrijfformulier kunt u terecht bij ons en (de website) van uw gemeente.

Stamboomonderzoek (genealogie)

Waar komt jouw achternaam vandaan? Wie zijn jouw voorouders? Maak nu kennis met genealogie. Bij deze workshop gaat u samen met de Monitor een stamboomlijst maken, zodat u in 1 oogopslag ziet hoe groot uw familie is.

Wandelgroep

Meer informatie later...

Sieraden maken

Er zijn vele technieken, manieren en materialen waarvan sieraden gemaakt kunnen worden. Tijdens de workshop sieraden maken kijken we samen welke techniek jullie uit willen proberen om een mooi sieraad te maken. Smeed uw eigen armband van Alpaca, maak uw eigen kralen van fimo- klei of papier, of hergebruik materialen en kralen om een ketting armband of broche te maken. Eventueel kunnen er nog andere objecten (denk eens aan een bedel, stenen of schelpen) in verwerkt worden.